Thursday, August 26, 2010

yaaaa~~perdana menteri

ok.Semalam tak sempat nak tulis blog.so hari ini tulis.
Semalam saya pergi hadiri Sambutan Hari Wanita 2010 di DEKTAR ,asalnya ada rancangan untuk penilaian pameran kemerdekaan kat kolej,tapi mase penilaian dah ditunda ke hari ini,so..free pulak semalam,jz pergi ar.

Best lar jugak .Tumpuan utama saya dalam function tu adalah PM kita.Dato Seri Najib Abdul Razak.fuuyoh,bukan senang nak lihat perdana menteri bagi saya ni yang memang sentiasa hidup di bawah tempurung.Tapi masa dah nampak tu tak rasa sangat excited,just biasa biasa.Tapi jumlah orang BESaaR yg hadir really give me the motivation:I want to be part of them in the future.Biarlah bukan ahli politik mahupun artis jemputan,asalkan orang hebat-hebat yang kaya dan berprestij.(Amin.)

Seronok masa buka puasa semalam,dapat rase bubur lambuk buat kali ke-2 dlm hidup saya(1st time mase bulan puasa kat matrik^^)..sedap~<3

Ok,kelopak mata dah mula berat..tidur dulu.

2 comments:

say- O said...

serdang jadi ahli politik?
jadi wakil rakyat daerah serdang.

~**Raw Honey**~ said...

haha,saya tak cukup layak nak jadi wakil rakyat.
>.<
by the way,thanks for ur comment . ^^